Пропускане към основното съдържание

Зле съм...

Здравей, Дневник!!!
Отново е неделя и съм се заел да ти нацапам една страница.
В продължение на четири дни през тази седмица се занимавам с глупости. През по голямата част от времето си спя и се излежавам понеже съм си заслужил почивката. Реално се надъхвах за едно по голямо каране. Каране което искам да направя, но не виждам да е скоро. Затова днес се измъкнах от масажите на краката, вдигането на гирички с крака и направих едни бързи "Бонсови поляни" с шосейка! Ама много бързи дори не можах да се изпотя, но си докарах кашлица заради димящите и гадни дизели които се изредиха нагоре! Ужас.... Отрова за белите ми дробове.... изкарах си дробчето след един от многото дизеляци поели пушещи нагоре. Но стигнах доста бързо и адекватно. Доказах си и че съм загубил яко форма... 39 на 28 зъба ужас, а качвах копитото на 39 към 16 фиксирана!!! Много съм зле но пък какво от това важното е да се кара....

Друго за сега не се сещам.... до скоро Дневник!!!

Creative Commons License
All this works is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Unported License

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023