Пропускане към основното съдържание

Раз"Продавам се"

Здравей, Дневник!
Отмина поредната седмица, скапано ежедневие което така или иначе продължи шест работни дни!
Така значи е неделя! Относно дали съм си починал.... Не! Относно има ли нещо ново.. Не! А какво правя тогава? Ми разпродавам... Практически се опитвам да разпродам всичко което не мога да ползвам или е нерантабилно и не ми е от полза! За да мога да си платя здравето. Да вече нямам шосеен велосипед... колкото и да ми харесваше да карам по шосе, незнайно защо се озовавах в началото на горска пътека или път без асвалт стиснал здраво спирачките.... с предна гума извън асфалта. Случваше ми се постоянно излизайки с шосейния.... Не седят нещата така с хибрида- независимо, че е уборудван с шосейни скорости, кормило и дуали- с дебелите грайферни гумета по пътеката и селския каруцарски път съм много по-спокоен. И така сега с малкото парички ще си пооправя усмивката... че ако не го сторя оградката ще отедее бая... Здравни осигуровки, за какво ги плащам като си плащам и при лекарите! Всъщност се питам след като боледувам средно веднъж годишно и то от настинка или ме свие синузита дето лекарите ми го докараха. Практически си плащам и прегледа дори и с грешна диагноза и лекарствата. Къде ми отиват парите дето ми ги удържат... Това пенсията как и да е при този жизнен стандарт може би няма да я взема приживе!!! Затова се отървавам от разходите... Само да продам колата как ще крещя от щастие.... не защото съм я махнал, а защото с тези пари директно скачам на моторетка.... Факт е че толкова съм се навил на 50 кубиков мотор, че направо съм се побъркал на темата!!!! Всичко е подготвено само трябва да сменя колата за... него... нея... чудото на две колела... Обичам си велосипеда и разликата е голяма защото с мотор е грубо да влезеш по горските пътеки, никога няма да го направя. А и аз ходя в гората да снимам... защо да изгоня обектите който искам да снимам с шума от мотора.
Е това са нещата който ме вълнуват тези дни... това с глада и мизерията около мен и ежедневните лоши новини за все повече безработни хора отправящи се към терминал 1 и 2. Бежанци с който се сблъсквам постоянно. Вече не ме впечатлява. Возя се в автобуса с толкова много малцинства и даже се усещам малцинство когато се прибирам вечер. Около мен се говори на Ганайски или не знам какъв от Африканските държави, Арабски(чува се го повечко), Френски(този съм го учил), Английски (този съм го учил) и не на последно място Ромски език... Впечатлява ме когато чуя Българска реч с завидното "да бе Брат" накрая и ми иде да се гръмна "копеле"!!! Завидно постижение е да се чустваш малцинство в собствената си държава и да се държат с теб като с длъжник на всички. И какво виновен си че си се родил Българин ли! Да планат за унищожаването на страната работи с пълна сила.... Време е да избягаме всички заедно както едно време Аспарух ни е повел при чичовците си сега да се върнем обратно там в сегашна Украйна където са живели дедите ни Великите Българи!!! Да но да оставиш такъв къс от рая си е грешно.... Първо да го унищожим. Ще почнем да копаем шистов газ, ще замърсим водите и ще отровим земята с пестициди, за да не могат други народи да се възползват от земята напоена с кръвта на милиони Българи  умрели за родината си!
"О неразумни юроде, поради що се срамиш да се наречеш Българин????"
 Аз ли ми малко от престъпните елементи дето ни излагат. После от Ромите който като излезнат от страната се наричат Българи, а тук се наричат Роми. И накрая от некомпетентната сган ръководеща държавата от 1989 година насам. Стига ли толкова?!?!?!?
Е за мен стига за сега, Дневник! Ако се кача на моторчето ще ти кажа веднага... ако ли не до неделя!!!!
Чао, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023