Пропускане към основното съдържание

BB7 в ръцете ми!!!

Здравей, Дневник!
Както знеш заради това, че сме малък и беден народ и пазар на границата на европейския съюз и ни ползват като буферна зона за всякакви бежанци който търсят спасение в заможните Европейски държави.
Пазара ни тук е много ограничен откъм качествени продукти на ниски цени. Всеки Европейски търговец гледа да извлече колкото се може повече печалба от смотаните Българи който искат да притежават нещо напреднало и високотехнологично или поне с хубаво качество. Е аз вече не съм от тези Българи аз търся ниска цена на продукт с доказани качества. Поръчах си спирачките на SRAM Avid BB7 от далечния Хонг Конг където цената му бе два пъти по-ниска от Европейската с доставка, дори без коледна промоция. В България цената на комплекта е четири пъти по-висока от Хонг Конг заедно с доставката до адрес. Почвам да гледам като пребозало теленце... Това не важи само за този продукт, а за много от стоките в родината ми!!!
 Още не мога да повярвам че имам тези спирачки и ще ги монтирам на велосипеда си....



Два апарата с накладки BB7 и преходници, два диска Avid G3 Cleansweep, един T25 TORX® за реглаж и монтажни болтове за дисковете и апаратите. Късно дойдоха, сега няма да мога да ги монтирам, защото ще ми трябват нови жила и преходник от централно заключващ се диск към такъв с шест болта за отзад. Реално тези апарати няма да ми свалят тежест от колелото, но ще мога да настроивам по-добре спирачките си. Е за цената от 70 евро за този комплект се надявам да ми служат някоя и друга година!!!! Кой спал спал, кой е гледал си е взел. За мен е добра оферта пък и не са по-различни от онзи от 209 лева апарат с диск който гледах в ценъра на София. Ако не стават не стават някак си само разликата 35 евро за апарат с диск към то близо 107 евро магазинна цена, ми навява мисълта че съм си взел боклуци. Може би пък не съм!!! Времето ще покаже!!!
До писане, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023