Пропускане към основното съдържание

BB7 първи впечатления

Здравей, Дневник!!
30 Декември е грее слънце и навън са 10 Ш***ни градуса на сянка. Не съм се и надявал да карам колело по това време на годината. Сега трябваше да има поне 10-15 сантиметра сняг!!!!
Да ще ядеме таратанци както казваше дядо ми наесен. Но да се върнем на съществото на поста ми днес. Монтирах и излезнах днес да донастроя както трябва тези прослолути и толкова хвалени механични спирачки. Както ги ѝ хвалеха да реглажа им е много лесен... носиш ли си Torx 25. Щрак отсам, оттам и спирачките почват да спират по-добре. Целта е да се избегне кривенето на диска при стискане максимално. За целта направих едно 20 минутно кръгче на квартала по уличките без движение за да мога да настроя и свикна с новата си придобивка. Разликата в спирачната сила между тези спирачки и Shimano BR-M416 които ползвах не е особенно голяма вероятно като улегнат за което май ще са ми нужни едни 100 километра.... но пък настройката е песен.... само един ключ... а иначе два шестограма и ключ 10 иииии....
Сметнах и колко всъщност съм свалил от велосипеда като грамаж ако ви е интересно.... от дисковете 60 грама... от апаратите още 60 грама значи общо 180 грама желязо!!!! Дали пък един мощен фар с този грамаж няма да ми дойде добре!!! Да се върнем на спирачките... определено са добри при до сега направените от мен тестове. Внимание при екстремно спиране с тях определено се опитвайте да сте назад и надолу поради тенденцията на задницата да иска да прехвърли предницата... това определено ме впечатли...
Не ги препоръчвам на хора който не карат.... не са и за екстремисти по гората, за тях препоръчвам хидравликата. Спирачките са за хора който карат за удоволствие и в стила крос-кънтри, циклокрос може би....особенно ако нямат пари за шосейните команди с хидравлика...като мен!!!
Приятно каране и до скоро, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023