Пропускане към основното съдържание

Тя..... 14.12.2014

Здравей, познавам ли те?

За да сънувам силуета твой,
Да виждам на сън очите твои
и да се давя в дълбиние им.
Да знам извивка всяка на лицето ти!!!
Коя си ти, къде съм виждал твоя лик?
Защо преследва ме наяве и насън
усещането, че си там някъде отвън!
И наблюдаваш ме от някъде и се надсмиваш
на безнадежната любов с която ме изгарш!
Надежда да срещна тебе няма,
дори и името ти аз не знам
Но любовта ми колкото и да е грешна
за теб ще топля с огнен плам...
Ела любов аз искам да те видя, наяве с своите очи
и обещавам няма нищо да ни раздели
дори в смърта до мене искам да си ти!
The end! :)

Не я познавам лично, но съм я виждал. Рисувал съм лицето и не веднъж и дваж. Не знам защо, но искам да съм с нея до края на света!!!

Е, Дневник, какво ще кажеш... изкуството иска жертви, а любовта е безнадежност!!!
P.S. Рисунката е правена от мен и е на реална личност!!!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023