Пропускане към основното съдържание

2015 ли е вече.. 04.01.2015

Ооооостарях....
Отмина една година, Дневник!
Ама как си отмина докато се усмихнах и се озъбих. Чудя се какво да очаквам през тази година.
Така както си се чудя и я вземе да си иде. Затова:вчера по обед изкарах колелото и подкарах. Не мога така да седя и да не правя това което харесвам.
 Остават ми към 550 лева за части и още толкова за инструменти започвам да строя трайка си. Може да ми излезе и по скъпо ако трябва да наема място където да правя заварките и да мога да го сглобя или ще трябва да го правя на балкона на апартамента.
 Съжалявам съседи ще се пили и шуми в позволените часове... Което ме подсеща че следващата машина която трябва да закупя е ъглошлаиф малък някакъв. Както и да две рамки от онези железните като поне едната да е с заден крепеж за дискова спирачка. както мисля аз V-спирачката по лесно ще мога да я направя на първо време и след това да модифицирам хубаво е да има уши за диска.
  Лично този мързел по празниците ми се отрази добре в смисъл имам две кила отгоре което ще рече че за втори път от 20 години насам удрям 80 килограма ИЕИ.
  Днес си пооправих лицето, бели петна нямам и поне не си личат, то и какво слънце грееше така че няма да де притеснявам да заприличам на петниста хиена в скоро време (гадно ми е все пак като че съм нацапан с бял грим). Инересно е че не избиват всеки път и все по малко когато съм с брада и ходя с шапка когато е слънчево за тези по тялото не говоря. Проблем е че не знам как да оформя и запазя брадата сложно ми е така няма да сепритеснявам за петната. Рядка ми е брадата и изглеждам все едно съм неподържан млад човек с рядката си брада и това че е непокорна като косата ми е другата гадост... всеки косъм за независимост, мога да се кандидатирам за тарлеж! :)
Четири дни от началото на годината и четири дни в които се опитвам да не мисля за нищо и все ме натиска мисълта за Go Pro камерата ,онзи мечтан Canon 600D с два обектива или онзи велосипед Trek Crossrip, ало кво става.... Защо си мисля за тези неща??? Добре за колелото ми е ясно като бял ден да искам такова колело и да ще го карам докато мога да въртя педалите успоредно с трайка... като не мога на трека ще връткам с трайка. Канона си го обяснявам с това че има достатъчно добри харектеристики за любителски фотоапатат и може да ми свърши работа като такъв, но аз имам друг който почти не ползвам или много рядко.. тук идва го про-то това може би е единствената камера която има токова крепежи че мога да я закача навсякъде по каските или рамките и кормилата и да снимам с нея не само когато времето е ясно и слънчево. Проблем това е екшън камера и няма обективи за друго, а с насочи щракни някой снимки не стават. Другото интересно е че за тези три неща не трябва да ям и плащам сметки по два дори три месеца за да ги притежавам. всяко от тях възлиза на цена от 1200 лева. Само трекчето е малко по скъпо с 600 лева, но му е простено.
 И така оставяме матерямното в този пост ще се сещаме за него по нататък.... Сега да се стягаме следва цяла година работа и работа и.... абе когато ще почивам ще го правя както аз искам!!!
До скоро, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023