Пропускане към основното съдържание

Когато цъфнат налъмите....05.04.2015

Какво става с мен ли?? Вчера събрах малка група близки познати с който тихо отпразнувах 37 те си години съществуване.

За токова години както бях споменал и в предишни постове нямам нищо което да съм постигнал реално. Какво ли е да си обичан и да имаш поколение, аз не знам! Може би това е причината всеки от нас да съществува. Освен знанието което има да може да го предаде на свойте деца. Да ги научи на всичко което знае и да могат да ползват рационално и точно природните ресурси с който разполагат и да ги пазят. Може би това е истинската реална причина за съществуването на всеки един от нас!??!
Да вече не е същото. Не може винаги всичко да е като в приказките и реално след 25 катоа се завртят нещата и се озоваваш в една безкрайна икономическа въртележка и ако си сам до тогава си оставаш сам. Всеки от нас е един от многото и ако няма кой да се заинтересува от личнста ви, ни, оставаме просто част от тълпата за която никой не го е еня. Онези там. Аз съм от онези там... вече приоритетите ми почват да се сменят и много от нещата преди имащи смисъл сега не ме интересуват. Скоро ще разберем чт техологиите не са нищо повече от ачин за събиране на знанието и информацията на едно място. Те са начин за контрол като се филтрира и редактира знанието се получава и дезинформация. Един човек преди години е казал че историята се пише от победителите. Да между впрочем заради това е унищожена Александрийската библиотека, Константинопулскат, Търновската такава, както и много други библиотеки и надписи с цел да се заличи дадена история и да се преиначат факти и забравят истини за произод на народи и заличи знание. Всичко това цели управлението на хората и подчиняването им на определени закони облаготетелстващи определена прослойка политици, религиозни водачи или вождове.
 Да аз виждам, но имам още да се уча да прогледна наистина! Не съм слепеца който бях! Аз съм онзи който никой не чака и никой не иска да се появи, но съм се появил. Аз съм един от онези който могат да виждат думите и да четат между редовете, Един от малкото който вижда в думите образите отчетливо и се ориентира в пространството описано с думи.
Имам да уча още, но трябва и да имам на кой да предам наученото. Защо ли защото той и те ще дойдат отново. Дванадесет са кръговете на страданието, дванадесет са месеците, дванадесет са климатичните пояси. Забравили сме една традиция която Българите са имали. Оплакваяте живите и се радвайте за мъртвите.
И сега ще ви отворя малко едното око, леко рака е следствие от електровълни, всяко живо същество има специфични електроинпулси който са причина са съществуването му. Всичко изкуствено излъчвано фактически променя животоспособноста на организмите и въздеиства пряко върху климатичните условия. Е аз няма да говоря повече.
 Приятно гледане!!! Взирайте се в истината защото тя е скрита....  

Коментари

Популярни публикации от този блог

Влог пореден и сметката

Casio G shock GA B2100

Едно пътуване Изток Запад планинско