Пропускане към основното съдържание

Мечта за другите....

Какво става, хора!
Не съм писал скоро и нещо не ми се пише защото живота ми е като безцелен и в застой!
Малко съм объркан какво точно искам да правя, всъщност знам какво но начина по който да почна е доста непривлекателен!
Какво имам предвид: Трябва ми къща с двор и гараж. Къщата е за живеене, а гаража ще се превърне в ателие за създаване на триколки с или без двигател, велосипеди, мотори, автомобили. О триколките ще са с електрически двигател разбира се замислил съм се и за другите да са с подобна концепция.
 Тя е проста подобрена версия на бионик системата за подпомагане на въртенето на велосипеда като двигателя няма да е в главината на каплата, а ще е част от оста на курбелите. също така ще се прави и опит за ръковелосипед и такива с единичен педал и приспособени за инвалидизирани хора. Веломобили и други екстремни вело-експерименти. Включването на слънчеви батерий е почти задължително както и регеретивни мотори.
 Има един много голям проблем финансирането на цялата тази мечта. При това няма да е за мен, а за другите който искат, но не могат да карат велосипед поради заболяване или инвалидност.
 Знаете ли ако онзи горе е решил ще стане!!! Ако пък не да съм жив и здрав и да продължавам да мечтая!!!!
Приятно ми беше.... до скоро!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023