Пропускане към основното съдържание

Размито

Здравей, Дневник!
от доста време на съм писал в твоите страници.. то видеото нали се сещаш е по–лесно от натискането на копчетата на клавиатурата...
Измина поредната седмица и знаеш ли не съм удволетворен въобще. Реших да го напиша защото написаното има по–голяма тежест от направеното на видео... Другара седмица ще имам изпит за категория за мотоциклет, за което си взех и отпуск.... За съжаление не можах да тествам филтрите с адаптора на Go Pro камерата който ми бяха изпратени за някакви си 10 лева но тази седмица ще имам възможност. Както и мисля да флмирам дори изпита и за категорията. Да предполагам, че доста видео ще има качено от мен през следващата седмица. Като може изцяло да е заснето с прослолутата камера.
Както казват живота е падения и възходи така че гледам напред и с надежда че ще взема поредната категория.
А мотор ли ще попита някой.... ми може по–нататък , само че Honda Translap или Afrika Twin другите извън този диапазон тоест не Хонда да...но не приключенските или двойно спортните казвам си го нямат шанс просто е не ги харесвам.. Скорост над 50–90 не ми трябва, над 650 кубика и под 250 не ми ги хвали. Това е моето закючение и никой вече не може да ме убеди в противното. Аз вече дори колата си не карам повече от 90, а с мотор не мисля да ги правя над така че.....
Сега за работата: ако в скоро време не си намеря работа като механик в автомобилния бранш ще се депресирам много... не че вече не съм се депресирал, но надеждата умира последна. '
Оф и да трябва да филмирам Горак като приказка..... все пак стиховъртението си го бива...
ама какво съм се разписал все едно някой го чете...
Лека и мека!!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023