Пропускане към основното съдържание

Почивка

О да почивка.... Отпуска за какво ли я ползваме освен да свършим работата за която нямаме време когато сме по цял ден на работа и работим за други и си изкарваме прехраната....
Та какво точно стана като бях отпуска. Изкарах изпита за кат "А", подадох си документите за новото документ, преместих малко мебели на къщата където е баща ми и ковахме и слагахме улуци на стопанската пристройка. В събота ходих да потренирам GP8 на един паркинг като поради липса на конуси ползвах стари автомобилни гуми. После умирах от жега и все още си лекувам изгорелите от слънцето части на кожата.... Лошо изгорях.
 От друга страна съм много и ужасно депресиран от това че нямям стабилна връзка. Не само нямам никаква връзка с човек който да ме стимулира духовно и физически. Няма я половинката ми. Онази нежна половинка която желая от доста време.... половин живот. Онази жена която не само ще ме обича и разбира, но и дава тласък да се боря в живота за по-добро и да създавам и по-красиви неща. Онази жена която ще застане до мен пред камерата, същата с която ще създадем истинско семейство и ще поставим нови традиций комбинирани с старите обичаи.
 Да гадно ми е. От утре отново съм на работа и трябва да събера пари за климатик, за надежден мотор който ще ме вози и ще има мощност да качи 2 метра 45 градусов наклон без да го бутам, за ремонта на колата и за другите сметки. Между другото ей така 50 евро си заминаха през изминалата седмица за административни разходи и 50 за транспортни разходи. А какво получих... удволетворение някакво, НЕ. Спечелих ли нещо, Да- изгаряне на кожата с рани и предположения за рак на кожата гадост!
 При всичко това имам чуството, че в мен се събужда един малък Атила.... Язди ми се кон, стреля ми се с лък и ми се пие Айрян от биволско мляко.... защо ли?
 Ще си кажа по друг начин отпуска за една седмица не си взимайте това е пълна глупост никога не мойеш да си починеш първата седмица....
До писане!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023