Пропускане към основното съдържание

Търся си нова работа...

Сериозно, Дневник!
Търся си нова работа като шофьор на бус до 3.5 тона, механик на автомобили или във велосипедния сегмент.В сегашната работа, натоварването физически и психически ми е крайно в повече и действа зле, допускам много грешки в работата си вече фрапантни!
Не издържам повече на обекта на който съм. Грешките почнаха да ми стават ежедневие и не съм доволен от себе си! Вечер съм като пребит и гледам как да се докопам до банята и да си легна и това към 21 часа. Болките в гърба са ми ежедневие след прехвърлянето на голямо количество стока на втория етаж на обекта на ръце. Дневно качвам близо над 1000 стъпала и слизам обратно с между 10 и 25-35 килограма в ръце което се равнява на качване на ~50 етажен блок с товар. ~70% и повече от стокооборота на обекта минава през моите ръце подреждане, носене, изкарване за клиент, пакетиране и обработка за куриер. Оборота не мисля че е малък пък и продуктите варират като обем и тежест от няколко грама до 45-50 килограма бройката.
 Вече не издържам и в скоро време ако не ме напуснат за поредната издънка по взаимно съгласие, ще напусна сам! Колеги... не не си харесвам колегите може би един на обекта и не вярвам те да ме харесват, а за шефовете вероятно - не аз съм просто поредния работник по веригата.
 На 37 години съм и имам 17 години непрекъснат трудов стаж, от който 11.5 съм в автомобилния бранш и близо 2 години съм бил шофьор доставчик. Нещата не са както трябва. Не се справям и това ме обесърчава още повече и в най скоро време ще съм поредния безработен който се е загубил.
 Нещата не са добре, Дневник, всъщност от както работя тази работа и в сегашната и в предишната фирма не ми е харесвала. Мамка му, аз за какво съм учил за механик и за шофьор като сега съм повече хамалин. еВал съм я и компютърната грамотност и работата с каталози като не правя това. Развитие не съм имал, не ми предложиха в предишната(а исках), а в сегашната по-скоро ще ме уволнят от колкото да се развия нагоре(или да стана шофьор както исках). Защо изобщо слезнах от зад волана преди 8 години за да съм хамалин. Не не са добре нещата и скоро може би утре ще се разбере на къде ще духне вятъра... и дали ще съм просто поредния безработен!
 До писане, Дневник!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023