Пропускане към основното съдържание

Нова - стара работа...

Здравей, Дневник!
Объркан съм, не трябва да пиша за това, не искам да пиша за работата си. Но ще го напиша по един различен начин. Объркан съм от дейноста от подредба от единчовековсичко който наистина има нужда от помощ от организация от много работа за да стане лесно като детска игра.
Аз пък имам нужда от обучение на програмата функции и не на последно място отново трябва да залегна и най-накрая да ползвам екселските или опенофис таблици зада се случат нещата реално бързо и като на игра.
 Още повече се обърквам от това че нямам желанието това да се случи без одобрението на другите, без да има нерабрали и да мога да се впиша като човек който е там да помогне, а не да пречи. След малко отварям дебелата книга за ексел и почвам да зубря, ама не е само това, трябва и още две програми да зубря, но ще видя кога ще ме почнат с тях. за сега съм още като в небрано лозе и се опитвам да почна от някъде да създам подредба която да е хем адресна, хем да е с количествено потоков потенцял и лесна за изпънение като подредба за входно и изходно бързо реагиране без да се наруши сегашния модел много и да е максимално доближен до сега използвания. Не знам дали ще успея. Ако не стане ще си тръгна защото нямам нужната квалификация и както вече ми стана ясно май се предадох. Изпаднах в криза на личноста и просто нямам стимул, загубих смисъла, загубих себе си!
 Няма лесни неща никога не съм търсил лесното, но деиствителноста все още се различава от това което искам да правя в ежедневието си и с живота си.
 Защо още не съм намерил мястото си, Дневник! Какъв е смисъла на това, че живея каква е целта на съществуванието ми. Къде е тази заради която ще съм силен и няма да се предам, къде е причината заради която да продължавам да се боря..... Не знам сега просто съм по течението и където ме отнесе въната.
 До писане, Дневник!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023