Пропускане към основното съдържание

На гребена на лайната

Здравей, Дневник!
Знаеш ли винаги в неделя сядам да пиша... защо ли. Ми защото е края на седмицата и защото съм стъпил здраво на земята.

Като казвам това имам предвид, че на дъното под тинята и всички лайна фъшкии и гниещи остатуци заедно с хранещите се с тях под цялото това нещо им твърд под. Земя или земна кора, някакъв стабилен камък. Е те точно там съм стъпил!
 Все повече се убеждавам че съм един от многото неудачници който живеят за да хранят празни надежди за нещо по-добро които гледат как богатите стават все по-богати и не им се занимава вече. Предават се, задоволяват се с това което имат и престават да се борят външно! Не ми личи че се боря с нещата и не ми личи че имам някакви други желания. Реално имам, но те са прости и логични.
 Желание първо: Да съм физически и психически здрав! Първото нещо не ми се отдава заради буклуците с който се храня и от там нещата тръгват на зле. Психически... след тоя тормоз от финансови кризи, преход който не свършва, нещо съм политичеси агресивен и убииствено настроен. Тоест искам да избия всички политици!
 Желание второ: Да живея в къща с двор и гараж или халенце където да мога да творя двуколесни и триколесни превозни средства! Това може би никога няма да се сбъдне, но може би това е едно от най-съкровенните ми желания!
 Желание трето: Жена с която да изкарам дните до края на живота си, и да си правим домашно интернет шоу... Вместо да списвам този блог ще ме гледате с нея докато не пукнем всяка неделя в шоуто ни "живота е за двама" по ютуб канала ми, а като щастливо пукнем ще гледате повторенията щото ми е само един бил живота!!!
 Желание четвърто: Децата ми да имат по добър живот от моя, ще им кажа и покажа всичко което знам и ще ги накарам да се борят за бъдещето си с зъби, нокти и оръжие в ръка. Защото имат правото на по добър живот в обещаната земя!!!
И така следва поредната седмица, започвам да карам колело ежедневно от утре сутрин и се вдигам да сърфирам по гребена на лайната... това е края на пътното платно там където е велоалеята на места с всичката кал и лайна избутани от улицата и събрали се. Да не забравяме че живея в 5-тия по замърсеност на въздуха с твърди частици град в Света и Първия по замърсеност в Европа. С най много автомобили на глава от населението без действащ катализатор. Ако не вярвате поинтересувайте се. При близо над два милиона и половина население в град предназначен за милион и половина има 3 милиона регистрирани леки автомобили. Служебните, Кaмионите и Автобусите не са включени в бройката. После защо имали децата алергии, рак на дробовете, астма и бум на белодробните възпаления.... Аре майната следва-сами сте си виновни!
Нали утре е понеделник, ще работя за да плащам лекарства, данъци и сметки на монополисти!
 До писане, Дневник!!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023