Пропускане към основното съдържание

Празници

Здравей, Дневник!
Отмина поредната седмица, работа и след това почивка. Да почивка и не точно.

Изкарах скутера си на по дълго пътуване от 80 километра и сеобедих че още не мога да го карам. Не мога да взимам завоите с залягане. Нещо не ми се получава и трябва да ходя да тренирам. Различно е с скутер и позата и начина на заход и дори това, че няма скорости си оказва влияние. Направо как и да е с леките завои добре, но при по острите от 30 градуса направо спирам и съм смешен, другото са неравностите и дупките. Малкия ход на амортесьорите и състоянието на пътищата което е плачевно ме кара да карам с 40-60 до 90 максимум като съм като слаомист отвратително е! На места днес като се прибиран бях като на гърба на кон в тръст от ктъпките по пътя който са кръпла в кръпката на кръпка обградена от кръпки и дупки! После защо ендураците и ATV-тата са толкова модни, също и SUV автомобилите.Гадно е.
 Мислех си да правя видео, но се отказах. Не намерих за какво да говоря с камерата си и какво точно да снимам. Поределено бях на СПА.... абе спах през по голямата част от времето и това ми се отрази мноооого добре. Пък и дъжда не спираше до днес! Използвах невалеза да се прибера с скутера, нали си няма таван та да не съм вир вода за 80-те километра. Тръгнах на 18 градуса от селото където бях, на прохода Пертохан в два и малко бе 6 градуса и маъливо, мокро лъзгаво с пясък по завойте и дупки и кръпки... отфрат. Като слезнах в мръсното вече бе 20-21 градуса, но страничния источен вятър направо ме издухваше от пътя. Чуствах че бях наклонил скутера на 18-20 градуса по посока на вятъра. На места напорите му ме изненадваха и направо ме караха да кволича. Опраделено имам още много да уча за моторите и управлението на двуколесни с маса към 200 и килограма.
 Е толкова за отминалата седмица за сега. Другата ще пробвам да направя някое видео и да си поговоря с камерата. Не че е по-лесно от това да седна и да го натракам на клавиатурата, но искам да го правя и ще го правя.
 До писане-снимане, Дневник!
Послепис.... Имам покана от представителя на KYMKO за България за новото им тестово каране на скутерите от гамата им pовече на този адрес: http://www.kymco.bg/bg/Novina/32



Коментари

Популярни публикации от този блог

Влог пореден и сметката

Casio G shock GA B2100

Едно пътуване Изток Запад планинско