Пропускане към основното съдържание

Дъжд и размисли

Здравей, Дневник!

 Отмина поредната седмица и ето седя и пиша в теб. Минаха и почивните дни с празниците и постоянно ромулящ дъжд, кратки бури и мокри дни.
Може би тези дни настинах нещо или не просто ми се схвана врата и без температура просто така си се потях защото ми бе студено... Времето навън ми доказа, че водя много нездравословен живот. Недохранването и физическата активност ме правят доста податлив на как му викаха вирусни натравяния. Много ми е зле и стомаха вече, може би недохранването ме закова с гастрит или както му викат на дразненето на стомаха и честите кисилини. Може би за да мога да правя това което искам трябва да си намеря по-добре платена работа. Няма да споря със себе си и ще почна да търся такава. Да направих малка грешка като взех още една камера на изплащане, но пък тя е това което исках. Някой от проектите на снимане и гледни точки с нея могат да бъдат осъществени!
 Много от тях също така искат и финансова страна, всяко ходене до някъде е свързано с транспорт: гориво, храна, място за пребиваване, най-важното време през което да стигна до там и да се върна. Всяко упражнение със скутера ми изисква гориво, всяко излизане с колелото изисква физическа енергия (храна). Реално всичко това са пари!!!! Всяко нещо което правя го изстисквам максимално в бюджетно отношение! Дори останалите ми вече днес 2 лева са точно предназначени за храна докато преведат поредната ми заплата. Но не съжалявам за нищо, сметките излязоха и този месец. За май вече всичко е подредено и заявено или както казват бюджета е разпределен до последната стотинка за да оцелея поредния месец! Нали дневник!!!!  Ако не беше ти и камерите с които си говоря. Все още не мога да си позволя ателие в което да работя по мотори, коли, велосипеди. Не мога да почна и проекта за триколките който имам за да направя други хора щастливи там не говоря за пари. Може дори да си остане мечта, една мечта която никога няма да осъществя.... мечта също и като тази да намеря нежната си половнка или тя да ме намери..... хахаха Да ех мечти!
 Е следва поредната седмица, работна, дъждовна и пълна с надежда, че нещо хубаво ще се случи... например да взривят парламента с всички Дупетати вътре ида обявят военно положение, да излезем от евросъюза и нато... ей такива хубави неща!!!!
 Мечти, Дневник.... хайде до скоро!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Влог пореден и сметката

Casio G shock GA B2100

Едно пътуване Изток Запад планинско