Пропускане към основното съдържание

Спечелих от тотото :)))))

Здравей, Дневник!!1
 Да ти кажа да спечелиш от тотото е най -невероятното нещо на света.... Да спечелиш тройка е най-вероятното след това да не спечелиш нищо. както се досещаш троиката не покрива разхода ти от пуснатия преди това фиш и стига да пуснеш поредните две колонки....
 Та какво бих направил ако спечеля истинската печалба която сега е 3 милиона!!!
Да питах се и си отговорих, ще взема да си купя къща с голям двор. В двора ще взема да направя писта за мотоциклети: пистови, супермото и крос: картинг и драг писта. Един голям комплекс за който съм писал и преди. Към него ще има сервиз и ателие за колела и велоавтомобили по поръчка както и за инвалиди! Няма да ми стигнат парите, но поне имам мечта!!!
 Ми знам че тези дни снимах повече видео, но днес реших да драсна някой ред. Жега ми е отвън е 40 градуса. В апартамента вече е 30 и!! Направо не се диша. Дори не ми се мърда, защо ли не си намеря някоя да ме размърдва!!! Да ми даде смисъл да живея, а не да живуркам!!!
 Ай до скоро, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Влог пореден и сметката

Casio G shock GA B2100

Едно пътуване Изток Запад планинско