Пропускане към основното съдържание

05.02.2017

Хей, Дневник!
Неделя е и седнах да ти нацапам страница... Вчера смених филтъра на вариатора на Големия ми скутер за да смуче по-добре въздух и да охлажда ремъчната предавка за да работи по-добре, в смисъл като се охлажда по-хубаво и от там да има по-добро сцепление.... Клипа от предишния ми пост е от това сменяне... Поради това, че вратата се отваряше само колкото да се вмъкна вътре се наложи да го направя на тъмно и с фенер в ръка. Но два часа и половина след това успях да разбия и да изчистя снега и леда пред едната врата на гаража.. оле!! Днес се разминах с моторист изкарал мотора си защото бе слънчево и достигна 15 градуса на слънце... Но както споменах в сянката леда все още е дебел и снега седи!!! 
Ами какво да кажа дано не се трупирам сега от някоя настинка, че това временце навън може да ме бутне защото сега точно вирусите търсят приемници за да се развият бързо!!
 И да започвам да се чувствам не сам, а самотен... да може да си обграден от хора и пак да си самотен... остава ми мечтата за студиото и пътувания насам натам, но съм самотен! 
Е толкова за днес....
До писане, Дневник!  
  

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023