Пропускане към основното съдържание

05.03.2017 ПЪТЕН РЕЛЕФ!!!!

Да поредната неделя,
И седнах да напиша няколко реда за ДУПКИТЕ!
Софийските дупки една от тях е причината да падна от скутера си и да се размажа на асфалта като муха на стъкло... тя е и причината скутера ми да има:





Олющвания и разпукани пластмаси, както и счупен лост на едната спирачка! Не е хубаво това че по улиците има дупки с дълбочина над 10 сантиметра и то по натоварените такива! Добре че карам винаги с пълна екипировка и не правя компромиси с това. Затова имам две натъртвания, на китката която посрещна удара в дупката и на ръката която посрещна асфалта първа! Дупката така ме извъртя, че мотора се изплъзна от под мен като че някой ме удари странично и се извъргаля в страни, а аз продължих да се търкалям по правата треактория!!! Жалко че точно бях спрял камерата!!! Ако бях записал всичко щях да имам с какво да съдя пътно поддържане за щетите!!! Сега мога само да недоволствам и да си лекувам самочувствието. Да защото знам че не съм се научил да карам и сега това ме кара да карам повече и повече докато не се науча и осъвършенствам да владея ситуацията от край до край. Трябва да се науча че това няма да ми е единственото падане! Все пак в България пътищата се поддържат ама само за да се приберат едни пари, а качеството е под минимума! Как може път правен преди 60-70 години да има няколко цепнатини, а път правен преди 2 години да е осеян с дупки като швейцарско сирене или като лунен пейзаж!!!! Качество? Къде? Кой е виновен и кой ще ми плати щетите.... матерялните и емоционалните!!! Но тук не е само мой проблема, много автомобилисти също минават от там и кривят джанти, пукат гуми, прецакват сходимост защото се движат с Несъобразена Скорост с ПЪТНИЯ РЕЛЕФ!!! 
 Моля!!!! Какъв трябва да в релефа на пътя!!! И ако това е в нормата 10 сантиметра отклонение на долу защо не е такъв и на площад "Народно Събрание" и пред министерски съвет... Просто е да излезнем с кирка и лопата и да го оеднаквим на всякъде. Равни пред закона и на пътя!!! Ох забравих - черен Жип и дупетат това не ги ебе!! Забравих че сме пред избори и като ги слушам само си личи колко са еднакви и не искам да ги виждам повече!!!! Мамка ви мръсна политическа!!!!
 Е стига съм се нервирал повече и без това никой не го е еня пък и никой не ме чува или чете така че до скоро Дневник и да пазиш дупките те са наша Еврогейска Забележителност!!!  

Коментари

Популярни публикации от този блог

Влог пореден и сметката

Casio G shock GA B2100

Едно пътуване Изток Запад планинско