Пропускане към основното съдържание

19.03.2017

Здравей, Дневник!
Отмина поредната седмица.
Така и така трябва да правя пластмаси по скутера и си поръчах разни неща за по 30 лева от Gearbest
Първия продукт е това: http://www.gearbest.com/other-motorcycle-accessories/pp_601198.html?vip=1042791


Тези ръкохватки с подгрев са с по добри харектеристики от тези който имам монтирани на скутера и като пристигнат старите ще ги пусна за смешна цена или ще ги подъря. 

Тези огледалца мисля да ги сложа в края на кормилото от двете страни защото не съм въобще удволетворен от огледалата на Majesty-то ми особено дясното. на лявото имам огледалце за мъртъв ъгъл което е по добро от самото огледало!!!
 Третото ново поръчано нещо от там е: http://www.gearbest.com/other-motorcycle-accessories/pp_466716.html
това парченце пластмаса е за масурчето на газта. С него ще мога само с полагането на ръката си на масура да поддържам определени обороти на скутера без да стискам ръкохватката. нещо като круз контрол автоматична газ... ако не ми хареса ще го подаря на някой все пак 2 лева е! 
Така де а докато си търсех и пластмаси за скутера като че трябва да подменя цялата предна маска.... отдолу почти всички щипки са се изпочупили но се държи и не се разпада нереално здрава пластмасария!!! Така ровейки се си намерих още два скутера като моя за части... но на нереална цена от 2000 лева бройката!!! Ама чакай аз моя го взех за толкова така че изглежда всичко ще се лепи и оправя!!!
Толкова за днес Дневник, от утра ще си паля скутеро и на работа у дома.... и така ежедневието продължава!!! Любов не се вижда на хоризонта нито финансова възможност за закупуването на студио за мотори и велосипеди. Така че продължаваме да работим и да събираме нужните средства за да живеем в мизерия и да купуваме ефтини и некачествени стоки за да оцеляваме!!!
А Да щях да забравя... все повече от youtube-рите който следвах се местят в www.patreon.com може би защото нали разбираш искат да изкарват пари, а новите политики на youtube като ги разбрах за да изкараш пари от там вече трябва да правиш ежедневно видео и това за някой е изтощително и те за да имат доходи след като са станали видеопроизводители на 24/7 работно време и са загубили доходи от това, че изнемогват се преместват. Ми радвам се за тях ако там изкарват пари пожелавам им го от сърце. Аз го правя за себе си и за удоволствие пари не съм получил понеже нали живей в България и понеже нали до тук съм изкарал 20$, а да мога да взема някакви пари от Гуглето ще трябва да изкарам 50$ и данъците и ткаксата за превод абе трябва да натрупам 100$ за да взема 50... ЪЪЪ значи 8 години за 20$ или казано по друг начин първите си пари от гуглето ще взема на 80 години хаххахаха!!! Много Youtube-ри вече не следя, станаха ми безинтересни и се изтъркаха или аз си смених интересите все пак вече съм старец и ме тресе моторокритическата... 
До писане, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Влог пореден и сметката

Casio G shock GA B2100

Едно пътуване Изток Запад планинско