Пропускане към основното съдържание

25.06.2017


Здравей, Дневник!
Да поредната седмица. Нови колелца на дерайльорите на двете колела и една разходка в близката планинка Витоша. Колелото се справи чудесно спонтанно и безгрешно превключване на предавките и на предния амортисьор. някъде по пътя изгубих тапите на кормилото, но те нямат значение.

Да колелото се справи чудесно, но аз съм в отфратителна форма. Направо съм пълна трагедия! Дупето ме боли от карбоновата седалка, а до сега не ми правеше впечатление на къси преходчета по 1-2 километра... Честно казано докато карах нямах никакви проблеми със седалката... като слезнах от колелото и седнах на твърдия стол в кухнята си усетих болката.... натъртването точно на седалищните кости точно в двете точки където костта е лежала върху добре премерената, но карбонова седалка!!! Дори и падовете на клина (памперса) не ми помогнаха да намаля натъртването от продължителното каране по неравен терен!! Но седалката е страшна!!!  http://www.gearbest.com/bike-parts/pp_425099.html#.WVAe8pa8Lc0.link

Заедно с ролките за дерайльорите :http://www.gearbest.com/bike-parts/pp_353370.html#.WVAgWO6HgAw.link
са едни от добрите подобрения които съм правил за планинския ми велосипед!
Друго за тази седмица няма... Много съм зле физически, Дневник! МНОГОООО...
До скоро!!! 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023