Пропускане към основното съдържание

27.08.2017

Здравей, Дневник!
 Отмина поредната седмица, откарах скутеро на мото събор на Atrox MC в Челопеч. Послушах хубава музика, хапнах добри манджички, пийнах и чаках да ми мине, карах нощно на фарове, гледах звездите в планината!!!  Но като никой не познаваш и нямаш компания, дори да си заобиколен от хора си самотен! Не исках да се запознавам с никой, и никой не искаше да се запознае с мен. Странно е да си третия скутер на събор където моторите са повечето чопъри, крузери и чат пат някое голямо ендуро. Интересно е да видиш хора с мотори, а и с коли дошли със семействата си(клубно), опънали палатки и се забавляват. Беше ми хубаво хората се бяха отпуснали! Организацията беше на много високо ниво и нямаше никакви изпъления. моторите и колите бяха на паркинг и не се допускаха към палатките и сцената!! Уникално събитие. Следващия път ще ида за двата дни от петък и ще си тръгна в неделя! Ще съм подготвен, палатка и всичко останало, защото с всичкия пакетаж с който карам да седиш да се забавляваш и да пиеш бирички е просто не става!!! Когато всичко утихне в небето има хиляди звезди и изпъква млечния път.... красота!!!
 Е токова Дневник, снимки няма щото и батерия нямах пък и камера не съм включвал!!!
 До писане!!!  

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023