Пропускане към основното съдържание

Отпуск!!!!

Здравей, Дневник!
В празната ми глава пълна с бръмбари се завъртяха едни планове и карти къде ми се ходи за една седмица! иииииии

така ми го роди тиквата и всички бръмпари в нея се изправиха на задни крачка и почнаха да ръкопляскат колко съм гениално тъп и ако това го направя колко много ще видя и ще си скъсам гъза от пътуване... Па както са казали хората гъз път да види... Шипка, Царевец, Калиакра и голямата локва Доспат. Жалко че ще съм сам. Нямам половинка с която да го споделя, да ме стиска през кръста по пътя и да ми мрънка като пристигнем някъде да разгледаме с нежното си гласче!!! Дали ще го направя... още не знам, ще разбера скоро!!!!
До писане Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023