петък, 25 август 2017 г.

Необяснимо!!

Здравей, Дневник!
 Абе не мога да си обясня как може една жена само като ти говори и стомаха да ти се свива. Като те гледа да не можеш да откъснеш очи от нейните!
Не е най-красивата която съм срещал, но сърцето ми тупка като побъркано, замаян съм и много разсеян като е покрай мен. Гласчето и ми свива стомаха и гали мозъчните ми гънки така че чак ги изправя, може да я слушам с часове. Очите и дори не знам какъв цвят са(като се замисля са кафяви(почти пъстри) като моите ама) направо съм удавник в тях! Като ми се усмихне и деня ми става по-слънчев и красив!!!! Оф... Тя е интелигентна, независима, жизнена, любвеобилна, истинска жена мечта за мен! Тя ми е и колежка дефакто от друг отдел, а аз работя с Брат и голям шит. Колеги какво да се прави. Много неловко и направо нереално случващо се нито на нея нито на него мога да кажа!
 Да лошото е, че никога няма да мога да и кажа и да узнае как се чувствам, ако тя не ми го изстръгне по някакъв начин от устата. В 99% от случайте никога не сме сами и това да и го кажа няма как да се случи. В социалките не си и помислям. Ето Дневник, сега ти знаеш!
 До писане, че утре съм на съборче с моторчето след работа. Може пък и палатка да опъна там да преспя.
 Чао Дневник!

Няма коментари:

Публикуване на коментар