Пропускане към основното съдържание

03.09.2017 Гайди и още нещо

Здравей, Дневник!
Тези почивни дни в началото на месеца пак се измъкнах от гнусната София и бях под открито небе с стотици хора който обичат традициите. Като вързан в краката гледах как се вият хора, гледах хора с народни носии от северна, южна и от добруджанска България дошли да чуят изпълненията на гайдарите, на старите и младите такива. да се заредят с енергията на хората които се виеха и се разделяха и обединяваха в един ритъм и такт!!!! Беше необикноевнно, интересно, зареждащо, незабравимо.
За някой който иска да се отдалечи от несподелена Любов и да избяга от ежедневието си това изживяване те отвежда в друга вселена, друга епоха. Особенно нестинарите.... тези хора се сливат с огъня и ходят по него...... нещо което със снимки не може да се покаже! Колкото и да снимаха невежите с телефоните си те просто не знаеха че душевността не излиза от снимката. Снимката просто краде част от нея! тук ще кача само две снимки на едно красиво момиченце в народна носия... нерекох я бъдещето на България!
И още една снимка която ме впечатли докато обикалях и се наслъждавах на прекрасната природа в региона, запазената до някъде популация на соколи, орехчета(птици). Това го видях и единственото което можах да направя захласнат е да вдигна и да снимам с каквото мога!!!
Преди залез с фон на звука на ручащи гайди... ми не знам но аз бях настръхнал и останал без думи просто стоях слушах и гледах!!! 
Но това не ме излекува... Но ми показа че съм никой и нищо. просто човек който трябва да слуша природата и да я пази за да има такива гледки и за децата ни!!!!
До писане, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Влог пореден и сметката

Casio G shock GA B2100

Едно пътуване Изток Запад планинско