Пропускане към основното съдържание

19.11.2017

Здравей, Дневник!
 От одавна не бях писал в теб нещо с букви, май напоследък само видео споделям тук!

Ми как да ти кажа, да го напиша. Сивото ежедневие ме погълна рутината на работата, безразличието от това. Единствено излизанията със скутера ме карат да се чствам жив и да искам да продължавам да живея за да ходя на хубави места който не са съсипани от простотията на "модерния" турист селяндур който ще си изхвърли боклука там, ще запали барбекюто и всичките наелони и остатъци ще остави зад себе си защото е културен селендур и не му пука за другите! той после ще псува кой е оставил там боклука си, а и той ще го зареже и своя!!!!
Друго Дневник, да колежката! Колко е сладка, колко я желая.... колко страст и нежност напират към нея, но не мога без да чуя че ги иска! От нейните устенца сладки да каже ДА, да каже искам и ще съм само нейн!!!!!
Ми това е, Дневник, другото е рутина, скука....
До писане или видео! 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023