Пропускане към основното съдържание

24.12.2017

Здравей, Дневник!
 Отново е неделя, отново съм сам и самотен. Поради религиозните празници който се празнуват в страната ми съм почивка няколко дни! И разбира се 
премислям какво сгреших, защо си мислех че някой може да ме обича и защо ли имам някакви надежди въобще това да се случи! Чувствам се толкова самотен, толкова объркан, че чак загубих смисъла на всичко. Загубих желанието за всичко! Дори желанието да се боря да живея. Няма го, сега ако дойде смъртта и ме отнесе няма да имам за какво да съжалявам пък и никой няма да съжалява за мен! Умрял съм духовно или може би убит. Просто едно тяло което работи и се прави на жив човек - зомби! 
Това е, Дневник, до писане!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023