Пропускане към основното съдържание

07.01.2018

Здравей, Дневник!
 Не съм писал отдавна и реших да драсна няколко реда така за Новата Година.

Разделих се с тъй наречената социална мрежа Фейсбук и повече няма да се върна в нея. Така и така си имам Дневник и микро дневник в Туитър което е пък друга социалка. Така де не съм и снимал видео тези дни освен новогодишната заря на площада която ще я кача тук а сега директно от тубата!!!
https://youtu.be/bN8dgJRJx6I

Вече нямам надежди за нищо и оставям живота си на самотек каквото такова. Колкото и планове да съм правил нищо не се е случило както трябва и до сега не съм бил щастлив истински. Щастието не е пари и никога няма да е това за мен. Щастието е семейство и хора който истински те обичат и държат на теб!
Ми друго няма какво да пиша, Дневник, като се сетя ще драсна ред някой.... До скоро!!! 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Влог пореден и сметката

Casio G shock GA B2100

Едно пътуване Изток Запад планинско