Пропускане към основното съдържание

01.04.2018 или 40 години съществуване

Здравей, Дневник!

След като вече съм на 40 завъртания на земята около слънцето е време да се замисля. Какво по дяволите, както се изразяват, си мисля че правя на тази планета.
Реално или дефакто май не ми пука особенно понеже никой не го е еня за мен и съм толкова независим, че нищо не зависи от мен и живота ми. Нямам семейство нито половинка за да се чуствам поне малко значим за някой. Описвам се като едно голямо недуразумение което поселява малка част от изстрадалата от пренаселване с човешки индивиди планета наречена от същите индивиди земя. Днес е първи Април за някой ден на шегата и лъжата, но ако бъдем честни едно време преди международния ден на труда да стане 1 Май е имало един ритуал наречен омайниче. Правили невинни шеги точно на 1 Май и ако се е хванел човека му се е казвало че са го омаяли. това по нашите земи другаде незнам на същия ден се яло и пиле и ключицата
Като се е дърпала и при който останела по голямата половина си пожелавал нещо което хипотетично се случчвало по небивали и незнайни пътища на вероятностите или въобще не ставало но такава била традицията....
Е 40 са си читиридесет, а кой ти ги дава. Много мои врестници не доживяха и до толкова. Изгубих прекалено много хора покрай мен и нещо спрях да се обвързвам да имам желанието да обичам защото ще нараня другите с държанието си. Толкова трудно пускам някой до душата си че съм станал като зелка обвит в предпазни пластове и се крия от всичката болка. А тя бе много!
Е отивам да се видя с познати да си видим физиомутрите че като бачкаш 6 от седем дена е доста трудно да си видиш познатите!!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023